- Objavljeno: 07.12.2020.
Nova strategija za potrošače
Državna tajnica Nataša Mikuš Žigman sudjelovala je na neformalnom sastanku ministara nadležnih za politiku zaštite potrošača održanom 7. prosinca 2020. godine.
Europska komisija nedavno je objavila Novu strategiju za potrošače s ciljem da se potrošačima omogući aktivnija uloga u zelenoj i digitalnoj transformaciji. Glavna tema sastanka bila je jačanje zaštite i otpornosti potrošača radi održivog oporavka, posebice tijekom zdravstvene krize uzrokovane COVID-19.
Državna tajnica Mikuš Žigman istaknula je kako Republika Hrvatska u potpunosti podržava viziju Nove strategije za potrošače te svih pet ključnih prioritetnih područja. Dodala je, kako Hrvatska intenzivno radi na novom Nacionalnom programu za zaštitu potrošača za naredne četiri godine, koji će se usredotočiti na buduće nacionalne mjere i digitalne aspekte zaštite potrošača, kao i na jačanje otpornosti potrošača za održivi oporavak. Republika Hrvatska pozdravlja nastojanja Europske komisije pri stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za potrošače, posebice onih najranjivijih.
Tvrtke, uključujući mala i srednja poduzeća, imat će važnu ulogu u zelenoj tranziciji i potrebno je poticati ih na održivu proizvodnju ekološki prihvatljivih proizvoda. Potrošači trebaju biti u središtu ciljeva održivog razvoja i stoga je potrebno dodatno raditi na educiranju o održivim proizvodima i uslugama te zaštititi potrošačkih prava.
Državna tajnica Mikuš Žigman zaključila je s izjavom: „Moramo biti ambiciozni, spremni na suradnju i razmjenu najboljih iskustava kako bismo stekli povjerenje između naših građana-potrošača, industrije i vlasti“.
Stranica
Europska komisija nedavno je objavila Novu strategiju za potrošače s ciljem da se potrošačima omogući aktivnija uloga u zelenoj i digitalnoj transformaciji. Glavna tema sastanka bila je jačanje zaštite i otpornosti potrošača radi održivog oporavka, posebice tijekom zdravstvene krize uzrokovane COVID-19.
Državna tajnica Mikuš Žigman istaknula je kako Republika Hrvatska u potpunosti podržava viziju Nove strategije za potrošače te svih pet ključnih prioritetnih područja. Dodala je, kako Hrvatska intenzivno radi na novom Nacionalnom programu za zaštitu potrošača za naredne četiri godine, koji će se usredotočiti na buduće nacionalne mjere i digitalne aspekte zaštite potrošača, kao i na jačanje otpornosti potrošača za održivi oporavak. Republika Hrvatska pozdravlja nastojanja Europske komisije pri stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za potrošače, posebice onih najranjivijih.
Tvrtke, uključujući mala i srednja poduzeća, imat će važnu ulogu u zelenoj tranziciji i potrebno je poticati ih na održivu proizvodnju ekološki prihvatljivih proizvoda. Potrošači trebaju biti u središtu ciljeva održivog razvoja i stoga je potrebno dodatno raditi na educiranju o održivim proizvodima i uslugama te zaštititi potrošačkih prava.
Državna tajnica Mikuš Žigman zaključila je s izjavom: „Moramo biti ambiciozni, spremni na suradnju i razmjenu najboljih iskustava kako bismo stekli povjerenje između naših građana-potrošača, industrije i vlasti“.