Povodom obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta priredilo je promotivne brošure koje će pomoći građanima da se upoznaju sa svojim potrošačkim pravima u područjima javnih usluga, usluga u turizmu i financijskih usluga te da se upoznaju s pravima prilkom kupovine proizvoda. Također, potrošači mogu pronaći informacije o rješavanju potrošačkih pritužbi i sporova, saznati sve o naplati duga potrošača i o zaštiti osobnih podataka, upoznati se s pravima na informacije o hrani i kvaliteti proizvoda.
Hrvatski potrošači najviše upita i prigovora šalju vezano uz materijalne nedostatke proizvoda i jamstva, općenito vezano uz usluge s naglaskom na javne usluge, a pogotovo uz usluge elektroničke komunikacije, uz nepoštenu poslovnu praksu i prodaju na daljinu. Posebno je istaknuto područje digitalnog tržišta i informacije za potrošače na internetu.
„Priručnik za potrošače“ možete pronaći OVDJE.
Priručnik „Potrošači na digitalnom tržištu“ možete pronaći OVDJE.
Osnovne Informacije za potrošače s kontaktima možete pronaći OVDJE.